وبلاگ رسمی هادیان منتظِر

همانا کسی نتواند این پرچم را پیش برد، مگر اهل بصیرت و صبر (خطبه173 نهج‌البلاغه)

وبلاگ رسمی هادیان منتظِر

همانا کسی نتواند این پرچم را پیش برد، مگر اهل بصیرت و صبر (خطبه173 نهج‌البلاغه)

وبلاگ رسمی هادیان منتظِر

اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل
راهکار نگاه پیشرفت اسلامی برای اقتصاد مقاومتی چیست؟

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

سم الله الرحمن الرحیم

به فضل الهی قسمت اول و دوم گزارش رادیو معارف از دومین مراسم رونمایی از محصولات مرتبط با اولین نقشه راه تولیدالگوی پیشرفت اسلامی در حوزه مروی در جمعه (20-9-1394) و جمعه(27-9-1394) ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه از برنامه دیدگاه پخش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در قسمت اول گزارش، سخنان حجت الاسلام علی کشوری در این مراسم پخش شد و شامل سه بخش: گزارش محتوای محصولات رونمائی شده در مراسم، نقد رویکرد سند نویسی در مسئله الگوی پیشرفت اسلامی و ضرورت تبعیت طبقه‌بندی علوم از زیرساخت‌های هدایت بود. صوت کامل این برنامه را به مدت ۳۴ دقیقه از اینجا بشنوید.

همچنین در قسمت دوم این گزارش بخش‌هایی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دادستان کل کشور در این نشست پخش گردید. ایشان در این نشست با تاکید بر جایگاه تربیت و هدایت مردم در دولت اسلامی گفتند: دولت به معنای دولت اسلامی و حاکمیت اسلامی (نه به معنی تفکیک قوا بنابر نظر مونتسکیو)، مبتنی بر تربیت است؛ یعنی توسعه‌ باید مبتنی بر اخلاق و تربیت باشد.

همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر خاصیت خود کنترلی هدایت و تربیت افزود: در همه بخش‌های جامعه هدایت و تربیت دینی باید جریان داشته باشد. صوت کامل این برنامه را به مدت ۳۷ دقیقه از اینجا بشنوید.

لازم به ذکر است که دومین مراسم رنمایی از محصولات مرتبط با اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی در چهارم اذر سال ۱۳۹۴ در مدرسه علمیه مروی تهران برگزار گردید.

۹۴/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی